Waardering van Siloah, Woonlocatie De Burcht - Rijssen op 22 januari 2019 interview

7.4

Ik word betrokken bij de afspraken die over mijn verwant worden gemaakt. Als ik wat afspreek houden ze zich hier ook aan. Eerst vond ik dat er niet genoeg gediplomeerd personeel was op deze plek. Hier heb ik wat van gezegd en vervolgens is hier wel iets mee gedaan. Nu is het wel beter. De begeleiding werkt niet altijd goed samen, omdat de ene het zus doet en de andere zo. We krijgen niet altijd te horen als er andere begeleiding komt. De ene begeleider ziet beter hoe het met mijn verwant gaat als met de ander. Als mijn verwant ziek is, doen ze hier wel wat mee. De ene begeleiding is heel zorgvuldig en de ander weer minder. De begeleiding luistert goed naar mijn verwant. Het is een mooie woonplek, er is een mooie tuin. De slaapkamer had wel iets groter mogen zijn. Als ik aangeef dat iets anders moet, dan wordt hier wel naar geluisterd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siloah, Woonlocatie De Burcht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.