Waardering van Siloah, Woonlocatie De Burcht - Rijssen op 22 januari 2019 interview

7.3

Wij als verwanten praten mee over de afspraken met de begeleiders. Hierbij worden wij altijd betrokken. De begeleiders houden zich aan de afspraken. Qua de dagelijkse zorg kunnen de begeleiders mijn verwant goed begeleiden. Een keer per jaar is er een nieuwsbrief, wat er allemaal gebeurd. Ook als er nieuwe begeleiding komt krijgen we dat te horen. Mijn verwant zit in een klein groepje, dus dat is te overzien. De begeleiding is heel hartelijk. Er is een behoorlijk vast team altijd. De begeleiders werken goed samen. Alle begeleiding is wel geschikt voor hun werk. De woonplek vind ik prima, het is daar allemaal goed doordacht. Alles is aanwezig om goede zorg te kunnen verlenen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siloah, Woonlocatie De Burcht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.