Waardering van Siloah, Woonlocatie De Eersteling - Moerkapelle op 21 januari 2019 interview

Ik heb vaste begeleiders. Als ze er niet zijn, dan helpen anderen mij. Iedereen vind ik lief en het maakt me niet uit dat andere begeleiders mij dan helpen. Ik heb goede afspraken gemaakt met de begeleiding. Die staan in een weeklijst om de was goed te doen. Als ik dingen niet weet of niet goed kan, dan helpt de begeleiding me. Ik vind het fijn dat ze me goed snappen. Als ze mij niet snappen, stellen ze vragen totdat ze me snappen. Het is heel fijn dat ze in makkelijke taal met mij praten. Ook als ik verdrietig ben helpen ze mij daar goed mee. Of als ik me bijvoorbeeld niet lekker voel dan kan ik dat aangeven. En dan helpen ze me verder. Het is hier heel fijn wonen en het is fijn dat de kerk dichtbij mijn huis is. Ik vind het heel fijn dat we uit de bijbel lezen en met elkaar zingen. Wat ik ook fijn vind is dat ik op tijd hoor als er een activiteit is. In de zomer met een zonnetje ga ik graag mee wandelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siloah, Woonlocatie De Eersteling? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.