Waardering van Siloah, Woonlocatie De Thuishaven - Urk op 22 januari 2019 interview

7.8

Mijn verwant en ik praten mee over de afspraken die worden gemaakt en hierin kunnen wij zelf ook dingen aangeven. Er wordt aan de afspraken gehouden. Over het algemeen, de begeleiders die ik ken, zijn ze wel deskundig. Er is een goede sfeer. Begeleiding doet goed hun best om mijn verwant te leren kennen. Soms mag er wel wat meer informatie naar ons toe worden gecommuniceerd. Maar over het algemeen is het wel goed. We krijgen twee keer per jaar een nieuwskrant met alle leuke dingen die er gedaan worden. Als er wat met mijn verwant is, zien ze dit goed. Hier houdt de begeleiding goed rekening mee, en werkt de begeleiding goed samen. Begeleiders stimuleren mijn verwant op een positieve manier. Er werken veel mensen en er is dus veel wisseling, dat is jammer. Hij krijgt persoonlijke aandacht genoeg. Het appartement is mooi en mooi gelegen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siloah, Woonlocatie De Thuishaven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.