Waardering van Siloah, Woonlocatie Tharah - Barneveld op 18 december 2018 interview

9.5

Het is hier fijn en gezellig wonen. Ik heb de ruimte voor mij zelf in mij eigen appartement. Ik ben erg tevreden over de begeleiding. Ze kunnen aan mijn gezicht zien hoe het met mij gaat. Als het niet zo gaat dan vragen ze aan mij hoe het gaat en dan kan ik mijn zegje doen. Af en toe moet ik even geduld hebben en dan helpt de begeleiding mij goed. Meestal komen ze de afspraken die ze met mij maken wel na. Elke avond na het eten nemen we samen de dag van morgen door. Bijvoorbeeld de afspraken die gemaakt zijn en de begeleiders die komen werken. Er zijn niet vaak nieuwe gezichten hier. Dat valt erg mee. Ik ben gewoon dik tevreden hier en dat hou ik graag zo.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siloah, Woonlocatie Tharah? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.