Waardering van Siloah, Woonlocatie Tharah - Barneveld op 18 december 2018 interview

6.3

Ik heb een compleet appartement hier. Met een badkamer, hal, slaapkamer en keuken. Ik kook niet zelf maar we hebben kant en klare maaltijden. Soms eet ik mee met de groep en soms eet ik alleen. Ik vind het hier fijn wonen. Soms heeft de begeleiding niet altijd tijd voor mij als ik wat wil vragen of mijn verhaal kwijt wil, dat vind ik wel eens lastig. De ene keer luisteren ze sneller naar mij dan de andere keer. Daar waar ik hulp bij nodig heb krijg ik de juiste en goede hulp. Soms als ik me niet zo lekker voel dan geloven ze me niet altijd. Soms houden ze zich aan de afspraak en soms ook niet. Ik krijg voldoende informatie. Er zijn niet veel wisselingen in een team. Over het algemeen ben ik meestal tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siloah, Woonlocatie Tharah? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.