Waardering van Siloah, Woonlocatie Tharah - Barneveld op 18 december 2018 interview

8.3

Ik heb een mooie plek voor mij zelf hier. Ik vind het fijn wonen hier. De omgeving is mooi en we hebben het bos dichtbij. Ik krijg voldoende begeleiding. Ik zie ze ongeveer een half uurtje per dag en dat vind ik voldoende. Ik hou van rust en eet ook graag alleen. Dit accepteren de begeleiders. De begeleiders houden mijn gezondheid goed in de gaten, gelukkig maar. De begeleiders die hier al langer werken kennen mij door en door. Niet altijd alles wordt op tijd door gegeven, dat is wel eens jammer. De informatie mag wel iets sneller gegeven worden. Af en toe is er niet duidelijk wie er komt van de begeleiding. Dit veranderd nog wel eens. Over het algemeen ben ik echt wel tevreden hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siloah, Woonlocatie Tharah? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.