Waardering van Siloah, Woonlocatie Tharah - Barneveld op 18 december 2018 interview

7.6

Ik woon hier fijn. Vooral door mijn eigen plekje. Ik kan zelf kiezen wanneer ik ga douchen. Ik red mijzelf goed. Op woensdag eet ik op mijn kamer en de andere avond eet ik met de groep mee. Ik kan altijd de begeleiding wat vragen. Op maandag heb ik een vast moment met de begeleiding voor een gesprek. Ik neem dan mijn agenda door bijvoorbeeld. Als het niet uitkomt dan overleggen we met elkaar of het op een andere moment mag. Af en toe moet ik wel even wachten tot ze komen. Als ik met ze spreek dan luisteren ze goed naar mij. De begeleiders kunnen goed zien hoe het met mijn gezondheid gaat, dat is wel belangrijk voor mij. Ik woon prima hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siloah, Woonlocatie Tharah? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.