Waardering van Stichting De Rozelaar, Woonlocatie de Rozenhof - Voorthuizen op 2 oktober 2018 interview

De belangrijkste zaken word ik bij betrokken of word ik over op de hoogte gesteld. We proberen twee keer per jaar bij elkaar te komen om te kijken of het persoonlijke plan bijgesteld moet worden en evalueren dit en kijken we of er verbeterpunten zijn die we aan kunnen pakken. Door de onvoorspelbaarheid in gedrag van mijn familielid vraagt het veel inzet om dit te begrijpen. Een tip is kom je er zelf niet uit vraag het dan aan je collega. Onderlinge communicatie tussen personeel onderling is belangrijk. Dit zou nog beter kunnen. Er wordt over het algemeen goed ingespeeld op hoe het met mijn familielid gaat en hier wordt adequaat op gereageerd. Er wordt heel erg goed ingespeeld op de behoefte waardoor mijn familielid de ondersteuning krijgt die nodig is. Hierover kunnen wij goed in gesprek gaan. De communicatie is heel erg open. Er werken veel jonge mensen waardoor er veel verloop is. Ze doen erg hun best om een stabiele situatie te maken. Er wordt goed geluisterd en onze inbreng wordt serieus genomen en ze doen daar iets mee. Ons familielid heeft een eigen appartement met eigen badkamer en aparte slaapkamer. Wij zijn heel tevreden en het is goed geïntegreerd in de wijk. Het is een fijne locatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting De Rozelaar, Woonlocatie de Rozenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.