Waardering van Talant, De Aak - Heerenveen op 2 oktober 2018 interview

7.9

De afspraken die gemaakt zijn gaan goed. Voor mijn verwant is dit heel belangrijk zodat hij goed in zijn vel zit.De begeleiders kunnen hem goed begeleiden zoals ik het zie. De begeleiders kennen hem goed dat zie ik als ik op bezoek kom. Ze observeren mijn verwant goed. De begeleiders geven de informatie kort en duidelijk. Bij veranderingen hoe hij in zijn vel zit zien ze gelijk en ook bij Lichamelijk veranderingen zien ze gelijk. Er wordt rekening gehouden met de wensen die hij aan kan geven.Ze zien ook als mijn verwant niet goed in zijn vel zit. Zo af en toe veranderen de begeleiders maar meestal is er een een vast team. Mijn verwant heeft ook een vaste persoonlijke begeleider dat is prettig voor hem. Er is belangstelling voor mijn verwant en wordt serieus genomen als ik op bezoek ben. En er wordt geluisterd als hij iets wil. Mijn verwant vind de locatie goed vind het belangrijk dat de groep gelijkwaardig is aan elkaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Talant, De Aak? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.