Waardering van Talant, De Aak - Heerenveen op 2 oktober 2018 interview

7.3

De begeleiding houden zich aan de afspraken en dat hoor ik van mijn verwant. De begeleiders kunnen meestal goed helpen als mijn verwant thuis is op de locatie. De meeste begeleiders kunnen mijn verwant goed begeleiden in de tijd die ze hier aan mogen besteden. Mijn verwant krijgt informatie in makkelijke taal en duidelijk uitgelegd. De begeleiders zien gelijk als er veranderingen zijn zoals ziek en als hij niet goed in zijn vel zit. De tijd van de ondersteuning die mij verwant meestal nodig heeft kunnen de begeleiders niet altijd bieden. Dit komt door de uren die de begeleiders aan mijn verwant kunnen geven. Mijn verwant heeft meer zorg nodig dan de uren die hij tot nu toe krijgt. Er kan niet altijd naar zijn wensen geluisterd worden. Mijn verwant heeft een vaste begeleider en als die er niet is komen er andere begeleiders. Ze werken goed samen met elkaar en dat geeft mijn verwant terug aan ons.Zowel de vaste als de tijdelijke begeleidsters. De Locatie waar mijn verwant woont is tevreden en vertelt dit ook aan anderen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Talant, De Aak? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.