Waardering van Talant, De Aak - Heerenveen op 2 oktober 2018 interview

7.4

Mijn verwant mag binnenkort mee praten met de afspraken tijdens de zorgplan bespreking. Begeleiders houden zich meestal aan de afspraken en het is altijd bespreekbaar. Meestal zie ik de lichamelijke veranderingen bij mijn verwant. Meestal kennen de begeleiders mij dochter goed, En de begeleiders luisteren meestal goed. De informatie krijgt mijn verwant in makkelijk taal uitleg van de begeleiders. De informatie die mijn verwant krijgt over de activiteiten worden in makkelijke taal aangegeven. Meestal bij lichamelijk problemen wordt er goed naar gekeken. We kunnen altijd in gesprek met mijn verwant en de begeleiders om te praten met elkaar. Passende ondersteuning die mijn verwant krijgt is goed. Er werkt een vast team en soms is er een Flexwerker maar dat vind mijn verwant leuk. Ze werken goed samen. Meestal besteden ze aandacht aan mijn verwant en houden ze rekening met wensen. De begeleiders hebben meestal geen tijd voor buiten activiteiten wat er wel is geweest. Mijn verwant vind de locatie veilig en ze kan altijd bij iemand terecht.Het wonen is nu aangepast aan de wensen van mijn verwant en daardoor vind ze het fijn wonen. Ook vertelt mijn verwant aan andere hoe fijn het wonen is op deze locatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Talant, De Aak? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.