Waardering van Zozijn, Wonen Doesburg, locatie Oranjesingel - Doesburg op 15 maart 2019 interview

7.4

Ik vind het fijn om hier te wonen, het is hier lekker rustig, een mooie omgeving en ik voel me veilig. Ik heb een vaste begeleider die heel goed is. Er komen ook andere begeleiders die zijn ook goed, ze hebben alleen wat minder ervaring, Begeleiders dragen goed over en kennen mijn situatie. De begeleiders houden rekening met mijn wensen en wie ik ben, ik krijg de hulp die ik nodig heb. Ik vind het lastig als begeleiders soms niet op tijd komen. Als er iets verandert bij mij dan merken de begeleiders dat, ze nemen dan even de tijd voor mij of bellen later terug. Ik wordt voldoende geïnformeerd en mag meepraten met afspraken maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zozijn, Wonen Doesburg, locatie Oranjesingel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.