Waardering van Zozijn, Wonen Doesburg, locatie Oranjesingel - Doesburg op 15 maart 2019 interview

7.3

Ik vind het fijn om hier te wonen omdat ik een heleboel dingen niet meer kan, mijn woning is groot genoeg. Ik voel me veilig omdat de begeleiding altijd aanwezig is. Er zijn vaste begeleiders en soms komen er nieuwe, die worden ingewerkt en mogen pas alleen de verzorging doen als ze het goed kunnen. De een is beter dan de ander. Met de zorg en begeleiding houden ze rekening met mijn wensen. Als er iets met mij is dan praten de begeleiders met mij en als het nodig is dan waarschuwen ze de huisarts. Ik heb van te voren aan kunnen geven wat ik zou willen en daar hebben ze afspraken over gemaakt, de begeleiders luisteren goed naar mij. De afspraken worden goed nagekomen, het komt weinig voor dat ze afspraken vergeten. Als er iets nieuws is dan kunnen de begeleiders dit goed uitleggen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zozijn, Wonen Doesburg, locatie Oranjesingel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.