Waardering van Zozijn, Wonen Doesburg, locatie Oranjesingel - Doesburg op 15 maart 2019 interview

8.6

Ik woon in een grote woning en we hebben een gezamenlijke tuin. Het is hier zeer goed wonen en een mooie omgeving dichtbij de stad. Er komen ook stagiaires naast de vaste begeleiding, ik vind dit niet erg want ze worden zeer goed begeleid. De begeleiders zijn goed in het werk. Er wordt altijd rekening gehouden met hoe ik bepaalde dingen dingen wil, anders vertel ik het wel en wordt het de volgende keer gedaan. Ze letten goed op mij en zien wanneer ik bijvoorbeeld moe ben, ik geef het meestal zelf aan. De begeleiders nemen alle tijd voor persoonlijke dingen, er wordt goed geluisterd naar mij. Ze houden zich aan de afspraak als ze bijvoorbeeld later bij me komen. Ik krijg voldoende en duidelijke informatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zozijn, Wonen Doesburg, locatie Oranjesingel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.