Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Marke-De Meenthoek - Huizen op 25 april 2017 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het gebouw is gedateerd, maar ze doen er alles aan het zo aangenaam mogelijk te maken. Mijn moeder heeft een eigen appartement en dat is positief. Ze heeft voldoende ruimte met haar eigen spulletjes. Als ik iets aankaart, wordt daar meestal wel iets aan gedaan. Ze zijn allemaal lief voor mijn moeder. Ik krijg veel informatie via de mail en ook wel mondeling. Eens in de zoveel tijd is er een gesprek met verpleging, arts en psychotherapeut. Voor mij is dit overbodig, want als ik iets wil bespreken, ga ik gelijk in gesprek met het personeel. Dit gaat heel makkelijk en het is heel open.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Marke-De Meenthoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.