Cordaan, Woonzorgcentrum De Marke-De Meenthoek

Graaf Wichman 5 1276 KA Huizen

Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Marke-De Meenthoek - Huizen op 7 februari 2021

Mijn moeder wordt met goede zorg en veel vriendelijkheid iedere dag op de been geholpen. Ze wordt uitgenodigd om bij een gezellig samenzijn aanwezig te zijn of om in het restaurant te eten, mits dit alles kan i.v.m. Corona. En wij worden keurig van alles op de hoogte gehouden wanneer er bijzonderheden zijn en via een wekelijkse nieuwsbrief.

Reactie van/namens De Marke-De Meenthoek

Dank u wel voor deze mooie waardering. Het is goed te lezen dat onze inspanningen om zoveel mogelijk te organiseren, ondanks Corona, zo worden gewaardeerd. We vinden het belangrijk om onze bewoners en hun naasten zo goed mogelijk te informeren en het is fijn dat dit ook zo wordt ervaren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Marke-De Meenthoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.