Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Marke-De Meenthoek - Huizen op 31 mei 2017 interview

7.5

Toen mijn moeder er pas woonde werden er regelmatig uitstapjes geregeld. De laatste twee jaar is dit echter minimaal. Deze winter is mijn moeder helemaal niet buiten geweest, wel om te wandelen met mij, maar niet vanuit de zorginstelling. Dat vind ik jammer en mijn moeder mist het ook. Het personeel kan daar zelf weinig aan doen heb ik het vermoeden. De afdeling beschikt nu nog over een mooie grote woonkamer, maar die wordt binnenkort opgedeeld. Waarschijnlijk om meer rust te brengen. De gangen hebben ze leuk opgeknapt. Ze hebben de deuren behangen, zodat het net lijkt alsof je door een straat loopt. De lift is beplakt als boekenkast, zodat het niet herkenbaar is als lift voor de mensen die vaak weglopen. Ze hebben een kamer ingericht als kluslokaal voor de mannen. De deur is beplakt met een print alsof het een schuur betreft. Dat vind ik leuk. De appartementen zijn schoon en zien er leuk uit. Het wordt goed schoongehouden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Marke-De Meenthoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.