Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden

uit 13 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden - Wolfheze op 12 juni 2018 Interview

De medewerkers gaan heel goed met ons om. Ze worden heel goed getraind in hoe om te gaan met slechtzienden en blinde bewoners. Gemaakte afspraken worden gemakkelijk gewijzigd. Maar afspraken die buiten de deur plaatsvinden worden vanuit het huis wel goed ondersteund. Ik voel mij hier niet belemmerd. Alles is goed geregeld. De regels zijn juist zo dat ik mij hier veiliger voel dan in mijn vorige huis. Omdat ik in een aanleunwoning woon heb ik niet zoveel te maken met de zorg. Jammer is dat ik niet in aanmerking kom voor privehulp met vrijwilligers die in het huis komen. Zo kan ik nooit eens gaan fietsen met mijn tandem. Ik ben zeer enthousiast over het gebouw. Het is zeer goed aangepast voor onze doelgroep. De reorganisatie die nu gaande is zorgt voor veel onrust. Ik ben bang dat er dan straks alleen nog maar heel zieke mensen hier zullen wonen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden - Wolfheze

Hartelijk dank voor uw lovende woorden. Het is zeker niet zo dat we in de toekomst alleen nog maar verpleeghuiszorg kunnen bieden. We zijn juist met elkaar aan het nadenken over hoe we ook van betekenis kunnen blijven voor onze inleunclienten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.