Waardering van Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden - Wolfheze op 6 september 2018

4.2
  • Maculadegeneratie

Door de directie wordt ik nauwelijks tot niet gezien. Directeur lijkt meer met zichzelf dan met zijn bewoners bezig te zijn. Afspraak met medewerker vergeten of niet relevant geacht? Gevraagd om een gesprek maar vanuit de medewerker niets meer vernomen. Het wonen in een zg aanleunwoning wordt dit jaar financieel erg onaantrekkelijk.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden - Wolfheze

geplaatst op 11 september 2018

Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend dat wij onze afspraken niet goed na zijn gekomen. Graag nodig ik u uit om uw klacht te bespreken. Hopelijk kunnen we nog wat oplossen, en anders willen we er graag van leren.
Mocht u hiervoor open staan dan kunt u een mail sturen aan info@hetschild.nl ter attentie van de kwaliteitsmedewerker. Ik neem dan contact met u op.

Bent u of werkt u voor Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.