Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden

uit 13 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden - Wolfheze op 14 mei 2018

Ik ben mantelzorger/mentor van een zorgcliënt en geef zijn en mijn evraring door.Grote organisatorische problemen. Er verdwijnen allerlei voorzieningen. o.a. de zorg verschoont regelmatig de zorgcliënten pas na 10.30h en hebben dan als excuus onvoldoende personeel en tijd. Wat gebeurt er met de geoormerkte zorggelden? Verzonden mails worden niet of onvolledig verzonden. Te veel leidinggevende? Weer een interim manager? Ik kom er al meer dan 10 jaar. De laatste jaar holt de kwaliteit achteruit. Sfeer brengen? Liefdevol?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.