Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden

uit 13 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden - Wolfheze op 12 juni 2018 Interview

Ik ben blij met mijn appartement. Het is erg ruim. Ik zit erg naar mijn zin hier. Afspraken worden slecht nagekomen. Ze zijn altijd te laat. Het excuus is dan dat er te weinig personeel is. Er is geen contact met de mensen onderling. Ik heb geen aanspraak hier. Ik mis gelijkgestemde om mee te praten. De medewerkers vliegen maar in en uit ze hebben nooit eens tijd voor een praatje. Ik voel mij niet gezien of gehoord. Ik weet niet waar ik naar toe zou moeten met mijn vragen. Ik mis heel duidelijk een geestelijk begeleider in dit huis. Er wordt hier gereorganiseerd. Alles wat nu niet goed loopt wordt daar aan opgehangen. De onderlinge communicatie is ook slecht. Ze computeren met elkaar maar praten niet met elkaar. Dat werkt niet.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden - Wolfheze

Wat jammer dat u zich niet gezien en gehoord voelt. Graag kom ik met u in contact om te horen op welke manier we dit samen met u kunnen verbeteren. Mocht u hier voor voelen, dan kunt u via de receptie contact opnemen met de kwaliteitsmedewerker.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.