Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden

uit 13 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden - Wolfheze op 12 juni 2018 Interview

Ik ben erg blij met mijn appartement. Ik ben een keer intern verhuisd. Nu heb ik prachtig uitzicht op de vijver. Er is zelfs een klein tuintje voor mij om in te werken. Er zijn hier maar erg weinig verpleegkundige, de meeste zijn verzorgende en die hebben weinig of geen zicht op ziekte. In de nacht zijn er ook te weinig mensen aanwezig. Er is hier echt te weinig personeel en ook te laag of slecht geschoold. Er wordt helemaal niet geluisterd naar mij. Je hebt hier niets te vertellen. Dat irriteert mij heel erg. Ik kan niemand aan bevelen om hier te komen wonen. Het ziet er allemaal mooi uit, maar in de kern klopt het niet. Er is geen kwaliteit hier aanwezig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden - Wolfheze

Hartelijk dank voor uw reactie. Het is niet fijn om te lezen dat u zich niet gehoord voelt. Graag komen wij in contact met u om te onderzoeken hoe we dit kunnen verbeteren. Mocht u hiervoor open staan, neem dan via de receptie contact op met de kwaliteitsmedewerker.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.