Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden

Wolfhezerweg 101 6874 AD Wolfheze

Waardering van Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden - Wolfheze op 12 juni 2018 Interview

Ik ben tevreden over de afspraken die er gemaakt zijn. Toen ik ziek was is er ook uitstekend voor mij gezorgd. We gaan hier fijn met elkaar om. Ik merk wel dat er over bepaalde dingen onderling verschillend gedacht wordt door het personeel. De ene dag wordt een wond anders verzorgd dan de andere dag. Ik voel mij hier vrij om te leven op mijn eigen manier. Vragen of wensen van mijn kant die ik aan iemand stel worden niet altijd goed doorgegeven. Als ik heb gezegd dat ik een avond weg ben, komt er bijvoorbeeld toch iemand om de wondverzorging te doen. Het gebouw is op bepaalde plaatsen toch niet goed ontworpen naar mijn idee. Zo zijn er in de gang verspringen tussen nieuw en oudbouw waar mensen eerst tegen de muur aanliepen. Zo draaien deuren soms de verkeerde kant op. Ruwe muren dicht langs de geleiding levert kapotte handen op. Op dit moment kan de welzijn afdeling niet goed functioneren. Het eten wordt minder. Zo eten we wel heel vaak erwtjes. De communicatie naar de bewoners toe is minimaal. Veranderingen in bestuur horen wij niet. We merken ook dat er bezuinigd wordt. Maar dat vertellen ze ons niet.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden - Wolfheze

Hartelijk dank voor uw overwegend positieve feedback, met wat kritische kanttekeningen. Graag komen we in contact met u om hiervan te leren. Mocht u hieraan behoefte hebben, neem dat via de receptie contact op met de kwaliteitsmedewerker.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.