Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden

Wolfhezerweg 101 6874 AD Wolfheze

Waardering van Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden - Wolfheze op 12 juni 2018 Interview

Ik ben tevreden over de manier waarop mijn wonden dagelijks verzorgd worden. We gaan hier op een fijne manier met elkaar om. Ze zijn spontaan. Op hulp van mensen die mij met administratie kunnen hulpen moet ik wel vaak lang wachten. Ik ben tevreden over de manier waarop ik hier kan leven. Er moet niets, maar er kan veel. Mijn appartement is fijn ingedeeld. Het is knus, mooi op de hoek, dicht bij de tuin en de fontein. Ik woon hier naar tevredenheid.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden - Wolfheze

Hartelijk dank voor uw positieve waardering!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.