Waardering van Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden - Wolfheze op 9 juli 2018 interview

7.8

Mijn moeder is heel erg tevreden over deze instelling. Ze wordt goed verzorgd en krijgt prima eten. Er zijn zelfs keuzemenu's. Ook naar mij wordt goed geluisterd. Zo krijg ik meteen antwoord op mijn vragen. Als ik iets aangeef, dan wordt er direct naar gekeken. De medewerkers denken supergoed mee met mijn moeder en met mij. De accommodatie is prima. De instelling bevindt zich aan de rand van het dorp in een rustige omgeving en is goed bereikbaar voor familieleden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden - Wolfheze

geplaatst op 31 juli 2018

Hartelijk dank voord deze positieve feedback!

Bent u of werkt u voor Het Schild, centrum voor blinden en slechtzienden? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.