Admiraal De Ruyter Ziekenhuis, locatie Goes

Ziekenhuis

's-Gravenpolderseweg 114 4462 RA Goes
Deze locatie is onderdeel van Admiraal De Ruyter Ziekenhuis

Waardering van Admiraal De Ruyter Ziekenhuis, locatie Goes - Goes op 17 augustus 2016

Hersenvliesontsteking

Specialisme

Kindergeneeskunde

Op advies van onze huisarts moest onze zoon naar de SEH. Was niet lekker en z'n ontstekingswaarde waren te hoog. Helemaal onderzocht, konden niets vinden. De kinderarts zou wel de andere dag terug bellen hoe het was. Donderdagmiddag was hij weer helemaal niet goed, weer gebeld, mochten gelijk weer komen, weer helemaal onderzocht, maar was toch weer niets bijzonders te vinden. We werden wel serieus genomen want mocht er iets zijn, niet twijfelen maar komen. Dus vrijdagmiddag was hij helemaal niet lekker, hoofdpijn en spugen. Aangekomen op de SEH , zagen ze dat het niet goed zat.Toen bleek dus na een ruggenprik een hersenvliesontsteking te zijn. Alles werd ons duidelijk uit gelegd, en er werd snel gehandeld. Hij heeft een kleine week erin gelegen, mocht zelf bij hem slapen, daarna nog een week thuis infuus gekregen. Wat waren ze allemaal alert en bezorgd, wat de oorzaak was hebben ze tot op de bodem uitgezocht. We zijn vandaag bij dokter Visscher geweest, had het goede bericht dat alles oké was, wat de oorzaak was en dat hij weer helemaal in orde is. Helemaal gerust. Daarom complimenten voor de neurologen, kinderartsen, verpleging, die voor onze zoon hebben gezorgd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Admiraal De Ruyter Ziekenhuis, locatie Goes? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.