Waardering van Admiraal De Ruyter Ziekenhuis, locatie Goes - Goes op 13 november 2017

• Knievervanging
  • Orthopedie

Positief: Operatie knievervanging en verpleging. Negatief: Maaltijden en afspraken. Toelichting: Voor operatiedatum heb ik zelf gebeld nadat het al 14 dagen geleden was dat ik bij de anesthesist geweest was. Operatiedatum stond toen al vast, maar ik kreeg 1 week voor de operatie pas officieel bericht. Over het tijdstip van operatie werd ik pas de middag ervoor gebeld. In andere ziekenhuizen krijg je het tijdstip van operatie minimaal 1 week voor de operatie door. Waarom kan dat hier niet? De planning dient ook rekening te houden met de afspraken en belangen van de patiënt. Ik heb de indruk dat dit nu niet gebeurd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Admiraal De Ruyter Ziekenhuis, locatie Goes? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.