Waardering van Admiraal De Ruyter Ziekenhuis, locatie Vlissingen - Vlissingen op 11 februari 2013

4.5

Ik ben niet geheel volgens afspraak geholpen! Ik zou door een vaatchirurg behandeld worden maar zonder informatie kreeg ik (door ziekte van een andere chirurg,waar mijn vaatchirurg in moest vallen)een chirurg die mij niet volgens afspraak heeft behandeld!! Ik was heel erg teleurgesteld en wist niet wat me overkwam!! De vaatchirurg heeft wel i.m zijn verontschuldiging aangeboden en ik ben nu weer bij hem onder behandeling maar ik vind dat er wel even over gebeld moet worden of de patient het er mee eens is dat hij door een andere arts behandeld wordt (in mijn geval een chirurg waar ik in 't geheel geen vertrouwen meer had,om dat in 't verleden hij te weinig aandacht schonk en ook bij mijn man!!Hopelijk gaat daar verandering in komen,want het kan niet zo zijn dat alleen wanneer je je mond open doet je dan pas serieus genomen wordt,want het zal vast wel meer fout gaan en als je dan niets ervan zegt het normaal schijnt te zijn en er niets aan gedaan wordt!!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Admiraal De Ruyter Ziekenhuis, locatie Vlissingen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.