Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk

Ziekenhuis

Albert Schweitzerplaats 25 3318 AT Dordrecht
Deze locatie is onderdeel van Albert Schweitzer ziekenhuis

Waardering van Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk - Dordrecht op 10 juni 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Feitelijk ben ik best positief over het ziekenhuis. De klantgerichte visie die het ziekenhuis beleid, ervaar ik voor een belangrijk deel. Ik maak louter gebruik van de zorgkaart wanneer ik iets positiefs te melden heb. Dat doe ik omdat de zorg een kwetsbare doelgroep is. In dit geval wil ik naar de directie van het ziekenhuis een signaal afgeven: geen klacht, dat er toch specialismen zijn die er anders met de visie omgaan. Met mijn vrouw heb ik een bezoek gebracht aan dochter Bischoff, kno arts. Wij voelde ons niet serieus genomen door de specialist. Voor een eerste consult staat feitelijk tien minuten. Na drie minuten verlieten wij de spreekkamer. Ik twijfel niet aan de deskundigheid van de arts. Maar, een volledig onderzoek heeft zij niet uitgevoerd. Een spiegeltje kon zij niet vinden - veelal een instrument dat veel gebruikt wordt door KNO artsen - dus werd het onderzoek niet voortgezet. Ik heb vier pogingen ondernomen om met de arts in contact te komen. De assistenten gaven aan dat er over het algemeen door de arts niet wordt terug gebeld. Ook zij vinden dat jammer. Na de vierde keer gaf ik aan dit via de directie te gaan spelen. Daarop kreeg ik het antwoord “ dat de directie geen klachten behandelt, maar zonder te lezen wordt doorgestuurd naar de afdeling die het betreft. Uit frustratie heb ik mijn afspraak met dokter Friebel, die juist een voorstander is van feedback, geannuleerd. Bovendien is dokter Friebel een uitstekend arts! Mijn waardering is dan ook gestoeld, het positieve hierin, op grond van de behandelingen door dr Friebel. Dokter Bisschoff ervaar ik als een niet betrokken arts en zeker niet vriendelijk.Ik hoop dat wanneer de directie klantgerichtheid beleid, wat behalve bij kno het geval is en dan feitelijk alleen dokter Bisschoff, hier notitie van neem.Nogmaals het is geen klacht, maar een signaal. Ik gebruik nu dit instrument omdat, ondanks de wellwillende assistentes, ik er niet door kom.Jammer, dat dit op deze manier moet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.