Waardering van Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk - Dordrecht op 9 november 2014

8.2
  • Bevalling
  • Verloskunde

Wij moesten naar het ziekenhuis omdat thuis bevallen niet lukte. De kamer waar we terecht kwamen was heel netjes en mooi ingericht. Het personeel was heel vriendelijk en uiteindelijk werd het toch een keizersnee. We werden zeer goed geïnformeerd over wat er precies ging gebeuren en hoe het vervolg er uit kon gaan zien. Ons kindje moest een paar dagen naar de afdeling neonatologie waar het personeel ontzettend vriendelijk, flexibel en behulpzaam was. Je kreeg als ouder direct veel informatie, tips en begeleiding om dingen zelf te doen. Wij sliepen na de operatie op de afdeling Rhena. De kamers zijn heel compleet en lijken een beetje op een hotel kamer. Zo is er bijvoorbeeld een koelkastje en een koffiemachine. De kamer is helemaal voor jezelf en het personeel behandelt de kamer ook echt alsof het jouw plekje is, heel fijn! Het eten dat op de kamer wordt geserveerd vonden wij smakelijk en het restaurant was boven onze verwachting. De vrijdagavond was het wat drukker, dus toen duurde het iets langer voordat er iemand op de kamer was. Maar dat was voor ons geen probleem omdat we het meeste al zelf konden doen. Wij hadden echt het gevoel dat er alles aan werd gedaan om het ons zoveel mogelijk naar onze zin te maken. Complimenten aan het team van AS Dordwijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.