Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Sliedrecht

Ziekenhuis

Stationspark 401 3364 DA Sliedrecht
Deze locatie is onderdeel van Albert Schweitzer ziekenhuis

Waardering van Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Sliedrecht - Sliedrecht op 29 mei 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Chronische pijn

Specialisme

Anesthesiologie

Ruim 11 jaar kom ik, na al heel veel andere ziekenhuizen bezocht te hebben, met chronische zenuwpijn in het pijnbehandelingscentrum van het ASZ in Sliedrecht. Ik heb nog nooit zulke fijne, goede, capabele, eerlijke, creatieve en meedenkende artsen meegemaakt. Deze artsen en alle verpleegkundigen van het pijnbehandelingscentrum zijn stuk voor stuk voorbeelden voor andere artsen en behandelaars. Graag wil ik er 1 met naam noemen dat is Mevrouw Hamm,  Mevrouw Hamm is extreem vakkundig, accuraat, en bijzonder eerlijk in het toelichten van een diagnose en de behandeling, de te verwachte resultaten en niet te vergeten wat ze van de patiënt zelf verwacht. Want hoe gaat een patiënt om met de geboden oplossingen, middelen en verwachtingen, of met slecht(er) nieuws. Want er wordt gezegd waar het op staat en zaken niet mooier gemaakt dan dat ze zijn. Bij mij is de pijn niet helemaal verdwenen, maar nu wel leefbaar en mijn levensgeluk is van een 3 naar een 9 gegaan....hoe fijn is dat....Door alle zorg, hulp en het meedenken van het gehele team van het pijn behandelcentrum is het bij mij van 10 jaar geleden overleven op de opiaten naar een fijn en goed leven met een neurostimulatie systeem gegaan. Is de weg die ik hiervoor heb afgelegd altijd makkelijk en pijnloos geweest, zeer zeker niet, maar mevrouw Hamm heeft me altijd met raad en daad bijgestaan en gestimuleerd om het beste uit de geboden kansen te halen. En dan bereik je samen met het team van specialisten het optimale resultaat en is het mogelijk om chronische pijn enorm te reduceren naar meer dan leefbare en sterk gereduceerde pijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Sliedrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.