Waardering van Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Zwijndrecht - Zwijndrecht op 15 juni 2012

3.8

De afdeling Vaatchirurgie is drama en dat komt speciaal door 1 dokter. De man houdt zich niet aan afspraaktijden. Om de man te zien heb ik 4 uur moeten wachten (waarvan bijna 1 uur in zijn kantoor), hij was zeer arrogant, zat alleen achter de telefoon en pc, zelfs zijn secretaresse was er klaar mee. Er werd een zgn. voorrangssticker op mijn dossier geplakt, maar daar hield de man zich niet aan. De secretaresse mompelde "en weer een sticker voor een volgend slachtoffer, ik kan hier een dozijn van bestellen". Hij heeft niet eens naar het lichaamsgedeelte gekeken waar ik klachten had, laat staan geluisterd wat er aan de hand is. De afspraak heb ik ruim 6 weken van tevoren gemaakt, er was niemand voor mij en hij zei: "ja dat komt omdat u er tussen bent geschoven". Bij deze hoef, hoef ik niet meer te komen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Zwijndrecht - Zwijndrecht

Beste heer, mevrouw,

Het Albert Schweitzer ziekenhuis vind het jammer dat u een slechte ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis. Wij nemen kritiek en klachten van onze patiënten serieus en stellen het op prijs als u uw ervaringen met onze klachtenbemiddelaar wilt bespreken. U kunt onze klachtenbemiddelaar per telefoon bereiken via 078 - 654 15 08 of mailen via klachtenbemiddeling@asz.nl. Meer informatie kunt u vinden op onze website http://www.asz.nl/patienten/compliment_klacht_suggestie/klacht/.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Zwijndrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.