Waardering van Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Zwijndrecht - Zwijndrecht op 9 januari 2017

5.8
  • Longaandoeningen
  • Longziekten en tuberculose

De huidige longarts weet regelmatig zelf niet wat hij in het verleden heeft voorgeschreven en doet hiervoor een beroep op de patiënt. Wanneer deze hem de informatie niet één, twee, drie kan verstrekken dan verzint hij ter plekke een onzinverhaal. Zeer spijtig dat de vorige longarts is gepensioneerd!

Reactie van/namens Ziekenhuis Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Zwijndrecht - Zwijndrecht

geplaatst op 10 februari 2017

Wij vinden het erg vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Wij geven uw reactie door aan het betreffende afdelingshoofd. Het staat u uiteraard vrij om een rode kaart in te vullen (mocht u dat nog niet gedaan hebben) of een klacht in te dienen. Op die manier kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren.

Meer informatie over het indienen van een klacht kunt u vinden op de website: http://www.asz.nl/patienten/ervaringen/compliment-klacht-suggestie/klacht/

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Zwijndrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.