Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Zwijndrecht

Ziekenhuis

Langeweg 336 3331 LZ Zwijndrecht
Deze locatie is onderdeel van Albert Schweitzer ziekenhuis

Waardering van Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Zwijndrecht - Zwijndrecht op 2 december 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Specialisme

Anesthesiologie

Enigste minpunt in het nieuwe pijnbehandelcentrum in Zwijndrecht is dat er nog geen kapstok in de wachtruimte is, voor de rest meer dan tevreden over de vriendelijke artsen en verpleging., korte wachttijden (met koffie) deskundigheid ten top, Dr Aukes was zelfs bereid om mij op zijn eerste vakantie dag s`morgens nog te opereren. Destijds een nieuwe zelf ontwikkelde behandeling ,(neurostimulatie in de lage rug dmv leads ) behandeling 200 % geslaagd. Totaal geen pijn meer !, ik heb mijn leven na jaren weer terug, 100% afgekeurd door UWV, ik kan nu weer dingen die ik jaren niet meer gedaan of voor mogelijk had gehouden .. geen behandelingen en/of injecties meer nodig. alleen een jaarlijkse controle. als er iemand een lintje verdiend dan is het deze arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Zwijndrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.