Waardering van Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Zwijndrecht - Zwijndrecht op 6 december 2013

8.7
  • Orthopedie

Locatie is goed te bereiken, ruime en gratis parkeergelegenheid. Ontvangst door verpleegster goed, vriendelijk en kundig. Veel aandacht voor controle identiteit, welzijn en aandoening. Operatieverpleging en anesthesioloog vriendelijk en duidelijk. Op verkoever kreeg ik gelijk iets zwaars voor de pijn toen ik een hoog pijncijfer aangaf. Daar werd ik helaas later misselijk van maar na 2 uur slapen ging dat beter. Ik heb een kijkoperatie aan mijn knie gehad. De dag erna geen pijn, en in staat om stapjes te lopen. Tot dusver ben ik erg tevreden. Als ik de mogelijkheid krijg bij een volgende operatie, wil ik weer graag naar Zwijndrecht (heb al in 4 andere zhuizen gelegen en deze 'wint').

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Zwijndrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.