Waardering van Alrijne Ziekenhuis Alphen aan den Rijn - Alphen aan den Rijn op 4 december 2019

• Diabetes
  • Oogheelkunde

Op de behandeling van de artsen is niets aan te merken. De grootste ergernis is het agendabeleid op alle afdelingen. Als je belt voor een afspraak is het bijna nooit mogelijk om een afspraak te maken voor over bijvoorbeeld langer twee maanden. Standaard is dan zo dat de agenda van de arts nog niet openstaat. Dit leidt tot grote ergernis van de patiënten. Jij hebt je maar te schikken naar de agenda van de arts zodat je voor jezelf geen plannen kunt maken. Het is in 2019 eindelijk tijd dat de patiënt door het ziekenhuis als klant wordt gezien. Het ziekenhuis bestaat bij de gratie van ons, de klant. Als ik ooit weer een behandeling moet ondergaan bedenk ik me wel twee keer voordat ik naar het Alrijne ga. Liever ga ik dan op zoek naar een ziekenhuis waar het administratief beter geregeld is en waar je als klant behandeld wordt. Overigens geldt hetzelfde voor alle drie de vestigingen van het ziekenhuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alrijne Ziekenhuis Alphen aan den Rijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.