Waardering van Alrijne Ziekenhuis Leiden - Leiden op 16 november 2016

5.2
  • Knievervanging
  • Orthopedie

16 sept 2016 nieuwe knie in januari links nu rechts geopereerd door Orthopedisch chirurg R. Mahdad zeer goed geholpen ruggenprik was nu erg pijnlijk vorige ziekenhuis bijna niets van gevoeld en ook het roesje wat ik kreeg voelde niet lekker alsof mijn arm in de brand stond erg pijnlijk vorige ziekenhuis heb ik daar niets van gemerkt zo kan ik nog wel even doorgaan het was erg ongeorganiseerd in Leiden in  dus je begrijp wel dat ik niet erg tevreden ben over de gang van zaken. Over Orthopedisch R. Mahdad niets dan roem hij was weer fantastisch.

Reactie van/namens Ziekenhuis Alrijne Ziekenhuis Leiden - Leiden

geplaatst op 24 november 2016

Wat jammer dat u deze ervaring hebt gehad met Alrijne Ziekenhuis Leiden. Wij stellen het op prijs als u hierover contact opneemt met onze klachtenfunctionaris via klachtenfunctionaris@alrijne.nl.

Met vriendelijke groet,
Alrijne Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alrijne Ziekenhuis Leiden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.