Waardering van Alrijne Ziekenhuis Leiden - Leiden op 25 januari 2018

8.7

Aanvankelijk was contact met admin. m.b.t. afspraken maken (6 weken wachten op het bespreken van een foto ?!) onaangenaam. Bij mijn weigering dit te accepteren kon het via de behandelend arts snel opgelost worden... Daarna tot nu toe geen plannings-toestanden meer; wel ter plaatse nog flink uitgelopen wachttijd meegemaakt. In mijn wereld haal je dat niet in je hoofd t.a.v. een klant. In het begin ging de uitleg nogal snel en kreeg ik de indruk dat alles vooral 'snel' moest en de aandacht 'haastig' niet voorbij kwam. Heb arts aangegeven dat ik de stand van zaken, de remedie, evt. alternatieven en consequenties goed wilde begrijpen. sindsdien niets meer te klagen; tevreden over benaderingswijze, behandeling, follow up afspraken en resultaten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alrijne Ziekenhuis Leiden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.