Waardering van Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp op 30 november 2016

8.8
  • Knievervanging
  • Orthopedie

Ben voor een second opinie voor mijn knie ! terecht gekomen bij Dr. R. Mahdad. Echt een zeer toffe, sympathieke man.Had al 3 jaar eerder een knieprothese en een knieschijfprothese bij een andere chirurg laten doen, maar had nog steeds helse pijn. Ook de heup ging erger pijn doen. Dr. Mahdad heeft mij een paar heupinfiltraties laten doen, hetgeen tijdelijk verlichting gaf. Daarna bleek dat de knieprothese toch vervangen moest (revisie) worden en een paar maanden later, omdat mijn pijnen toch nog heavy waren, werd ik ook geopereerd voor een heupprothese.Ben nu volop in revalidatie en mijn helse pijnen zijn verdwenen. Kan weer heerlijk slapen.Ben heel blij bij Dr. Mahdad terecht te zijn gekomen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.