Waardering van Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp op 10 oktober 2019

3.3
  • Orthopedie

Doorverwezen naar het Alrijne Ziekenhuis n.a.v. een vermoedelijke Mortons Neuralgie. Eerst een röntgenfoto en daarna een dure MRI scan en vervolgens een corticosteroïden prik, (Ik werd niet geïnformeerd dat het de eerste periode best pijnlijk is) die op de gok gezet is. Conclusie was dat de Orthopeed het niet wist. Nu achteraf heb ik mijn Podoloog geraadpleegd en die was verbaasd over de gang van zaken. Podoloog heeft een eenvoudige (goedkope) echoscopie gemaakt en ter plekken laten (en bewezen) zien dat ik wel degelijk Mortons Neuralgie heb. Wat voor een verdienmodel wordt er in hemelsnaam in het Alrijne gehanteerd? Wat zonde van het geld. Wat een gepruts!

Reactie van/namens Ziekenhuis Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp

geplaatst op 14 oktober 2019

We vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft gehad bij de afdeling Orthopedie. We proberen natuurlijk altijd zo effectief mogelijk te werken voor zowel u, als patiënt, de arts en het ziekenhuis. Wanneer u hierover een klacht wilt indienen kunt contact opnemen met de klachtenfunctionaris via: klachtenfunctionaris@alrijne.nl. Wel heel erg fijn dat u nu via de podoloog alsnog de juiste diagnose gekregen heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.