Waardering van Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp op 20 februari 2014

4.7

In de nacht op de af. Verloskunde binnen gebracht omdat ik na een vlotte thuis bevalling een nabloeding kreeg. Personeel deed heel negatief over de verloskundige die mij tijdens de bevalling geholpen heeft en ingestuurd had. Men dacht dat het allemaal wel meeviel en liet dat dus behoorlijk merken. Achteraf moest ik toch nog een bloedtransfusie en heb uiteindelijk lang daarop moeten wachten. Personeel was erg snauwerig en vloekte zelfs regelmatig. Erg jammer want je kraamweek zou leuk moeten beginnen. Echt geen fijne ervaring! Inmiddels een officiële klacht ingediend en kreeg hierop de reactie dat de klacht doorgesluisd is naar deze afdeling en of ik enig geduld heb....

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.