Waardering van Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp op 23 november 2018

9.6
  • Infectieziekten
  • Orthopedie

Na een verblijf van 15 dagen en een intensieve behandeling met antibiotica is alles weer onder controle en gaat de behandeling thuis veder hier bij word ik ondersteund door Internist Mevr N.M.Delfos  en de Orthopeed de Heer C.P.J.Visser  beide zijn uiterst zorgvuldig  met hun uitleg en de omgang ,ook mijn vragen worden goed beantwoord .Als er dan op het moment van mijn controle nog vraagtekens zijn word ik netjes terug gebeld en dat is bijzonder fijn.Ik waardeer dit ,wetende dat zij het erg druk hebben en dit toch gewoon persoonlijk doen , mocht ik dan toch nog een vraag hebben en bel dan de afdeling die mij dan ook super uitleggen hoe en wat te doen .Nu zit ik nog wel in mijn herstel periode ,wat inhoud dat ik nog onder controle staat wil beide artsen alvast bedanken voor de goede zorg en inzet.Nu doen ze het natuurlijk niet alleen het complete team Artsen , Verpleging , catering ,cleaning en vrijwilligers die samen het verblijf in uw ziekenhuis Alrijne  zo comfortabel mogelijk hebben gemaakt .Hiervoor mijn dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.