Waardering van Amsterdam UMC, locatie Meibergdreef - Amsterdam op 24 januari 2018

4.3
  • Gehoorstoornissen
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Ik ben zeer ontevreden over de KNO-afdeling van dit ziekenhuis. Toen na de basisonderzoeken (behalve de gehoortests) niets werd gevonden, werd ijskoud gezegd: we kunnen niets vinden, we weten niet wat het is en we gaan niet verder zoeken! Dit is een academisch ziekenhuis en je wordt gewoon weggestuurd terwijl je keer op keer hebt aangegeven dat je ook psychisch grote problemen ondervindt van de stoornis! De artsen (i.o.) werken als robots, luisteren eigenlijk alleen naar de patient als zij een vraag gesteld hebben.Ik vind het ook vreemd dat je als patient onder behandeling voor een nieuwe afspraak achteraan de wachtlijst (toen 7 weken!) komt te staan.Na veel te lang wachten doordat ik zo ontgoocheld was en weinig vertrouwen meer had in de medische wetenschap, heb ik me laten verwijzen naar een kliniek met KNO-artsen. Hoewel de problemen nog niet zijn opgelost, heb ik wel meer vertrouwen in de aanpak en zeker de inzet van de arts waarbij ik nu loop.

Reactie van/namens Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie Meibergdreef - Amsterdam

Het spijt ons dat u niet tevreden bent over uw behandeling in het AMC. Graag nodigen wij u uit om uw ervaringen te bespreken met de klachtenfunctionaris. Als u uw contactgegevens stuurt naar klachten_zkn@amc.nl, dan neemt de klachtenfunctionaris zo spoedig mogelijk contact met u op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsterdam UMC, locatie Meibergdreef? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.