Waardering van Amsterdam UMC, locatie Meibergdreef - Amsterdam op 21 april 2011

2.5

Ik heb zeer slechte ervaringen met het CVV van het AMC. Ik vind dat ik door 2 artsen zeer slecht ben behandeld en een jaar aan het lijntje gehouden ten kosten van mijn vruchtbaarheid. Je bent daar een nummer en geen persoon, heb gelukkig een andere kliniek gevonden waar je wel als mens en als vrouw behandeld wordt en hoefde niet op een lange wachtlijst. Ze vonden dat ik die wel gehad had in het AMC. Het Regionaal Tuchtcollege mag gaan beslissen over 1 arts of ze mij wel naar behoren heeft behandeld. Ze hebben dan ook nooit een poging gedaan om mij zwanger te krijgen en me uiteindelijk afgeschreven terwijl ik voor alle soorten behandeling open stond en was dan ook bereid om als proefkonijn te fungeren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amsterdam UMC, locatie Meibergdreef? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.