Waardering van Gesloten: Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda op 22 november 2012

8.3

11.11.12 bevallen in het zkh van ons 2e kindje. Eerst op de verloskamer geweest, geweldig begeleid en ze hebben echt naar me bevalplan gekeken en op gehandeld, helaas ook nog onder narcose geweest, maar zelfs daar was het personeel erg vriendelijk, en dat terwijl ze op zondag ochtend uit bed werden gebeld, om mij te behandelen. Super. Ic (daar op zondag de uitslaapkamers niet open waren) ook niks dan lof over en dan de kraamafdeling. Super gewoon erg lief personeel en alles op het gemakkie, heerlijk!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gesloten: Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.