Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk

Ziekenhuis

Langendijk 75 4819 EV Breda
Deze locatie is onderdeel van Amphia Ziekenhuis

Waardering van Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda op 26 juli 2013

ben einde van de ochtend op de verloskamer gekomen, ze waren heel zorgzaam en meelevend,mijn partner kreeg een broodmaaltijd aangeboden. na de wachtwisseling, had ik een verloskunde die ik wat minder prettig vond. De verpleegkunde was zeer zorgzaam en meelevend, ook rond 17.00 uur kreeg mijn partner een broodmaaltijd aangeboden. Heb uiteindelijk een spoedkeizersnee gehad, de zorg daarna was ook prima. Ze deden mij meteen wassen na de keizersnee.Dit was een zeer fijn gevoel. De dagen op de kraamafdeling heb ik dan ook als zeer prettig ervaren, het personeel hebben een luisterd oor, en nemen ook de tijd om een gezellig praatje met je te maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.