Waardering van Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda op 28 december 2016

5.3
  • Zwangerschap
  • Gynaecologie en Obstetrie

De begeleiding op de gynaecologie afdeling is redelijk goed verlopen. Echter zijn de risico's niet goed doorgenomen die voor mij van toepassing waren i.v.m. mijn diabetes. De groeiecho's zijn minimaal gemaakt, waardoor er een grote inschattingsfout is gemaakt wat betreft de grootte/gewicht van mijn kindje wat weer extra risico met zich mee heeft gebracht voor zowel mij als mijn kindje! De bevalling zou i.v.m. medische indicatie begeleid worden door een gynaecoloog, maar deze kwam pas ter plekke toen bleek dat mijn kindje moeite had om door het geboortekanaal te komen. De nazorg op de kraamafdeling is voor mij er onprettig geweest door de haast waarmee ik en mijn vriend als kersverse ouders geholpen werden en totaal niet gericht op de zelfredzaamheid. I.v.m. de tijdsdruk deden de verpleegkundige zelf de verzorging van ons kindje, op de vraag of we het zelf mochten doen werd niet ingegaan. Enkel dat de verpleegster het zelf op dat moment 'even' deed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.