Waardering van Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda op 29 december 2017

1.7
  • Baarmoederhalskanker
  • Gynaecologie en Obstetrie

Een week geleden Lisexcisie ondergaan in dit ziekenhuis bij dr Kok. Plaatselijke verdoving (keus was er niet voor ruggprik of narcose) werkte niet, ondanks bijspuiten (ze moesten de extra verdoving nog wel even gaan halen want was niet voorhanden) Deze werkte ook niet, of ze begonnen te snel, ik heb het uitgegild van de pijn maar er werd desondanks gewoon doorgegaan.Vannacht voor het eerst weer geslapen zonder in angstzweet wakker te worden.Ze liepen om 9.40 uur al 2 uur achter en blijkbaar moest er haast gemaakt worden.  Ik ga op aanraden van mijn zorgverzekering een ander zkh zoeken voor eventuele nabehandelingen, dit gun je je ergste vijand niet. In het voortraject is ook e.e.a misgegaan qua communicatie, waardeloos zkh.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.