Waardering van Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda op 10 november 2014

5.3
  • Klinische geriatrie

Ik ben twee weken geleden op bezoek geweest. Het resultaat van dit bezoek is nog steeds niet uitgewerkt/naar de huisarts gestuurd. Heb vandaag gebeld en de assistent zal de dokter 'aan haar/zijn jasje trekken'. Hierdoor ligt het proces om mijn moeder naar een zorgcentrum over te kunnen brengen stil!

Reactie van/namens Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda

Beste mevrouw, meneer,

Wij lezen dat u niet tevreden bent over de zorgverlening in ons ziekenhuis. Uiteraard kunt u uw ervaring/klacht bespreken met de betreffende afdeling zodat er direct naar een oplossing gezocht kan worden. Wij zouden in ieder geval graag met u in contact komen om uw ervaringen te bespreken zodat wij hiervan kunnen leren. U kunt hierover ook contact opnemen met de klachtenfunctionaris. Dat kan via telefoonnummer (076) 595 30 59 of klachtenfunctionaris@amphia.nl. De klachtenfunctionaris stelt zich neutraal op en bespreekt de mogelijkheden om met uw onvrede aan de slag te gaan.
Met vriendelijke groet,
Amphia Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.